Filtr
      Darmowa wysyłka
      od 149 zł

      Wyposażenie biura do organizacji i przechowywania to produkt ergonomiczny w obszarze: ergonomia stanowiska pracy i nauki.

      Wyposażenie do organizacji i przechowywania można pogrupować na szereg podkategorii służących do:

      • przechowywanie dokumentów (stojaki na ulotki, półki na dokumenty, półki na ścianę, pojemniki na dokumenty, pojemniki z szufladkami, sortery na dokumenty, stojaki obrotowe, kartoteki na teczki/skoroszyty),
      • sortowanie dokumentów,
      • wizytowniki,
      • clipboardy - deski z klipem,
      • przyborniki na biurko,
      • produkty samoprzylepne,
      • kosze i pojemniki,
      • przechowywanie CD.

      Wyposażenie do biura służące do przechowywania dokumentów umożliwia organizację miejsca pracy, dzięki której maksymalizowana jest wydajność pracowników i studentów, jak również stanowisko pracy i nauki zapewnia optymalne warunki dla człowieka. Wyposażenie do biura, służące do przechowywania dokumentów, pozwala na zorganizowanie miejsca pracy w taki sposób, by zapewnić jego zgodność z zasadami ergonomii poprzez:

      • zapewnienie możliwości dogodnego rozmieszczenia dokumentów, przyborów biurowych, narzędzi wokół stanowiska pracy,
      • możliwość opisania oraz oznaczenia kolorami, dzięki czemu wyszukiwanie dokumentów i narzędzi jest znacznie szybsze,
      • wykonanie z wytrzymałych i odpornych materiałów, dzięki czemu możliwe jest ich używanie przez długi okres czasu,
      • wykonanie z materiałów z recyklingu lub z możliwością poddania recyklingowi.

      Dodatkowo artykuły z kategorii organizacja i przechowywanie dokumentów są oferowane w różnych wersjach kolorystycznych, z różnych materiałów, z różnymi opcjami montażu (półki na ścianę, pojemniki na dokumenty na biurko itd.), co umożliwia ich dopasowanie do preferencji użytkownika i przestrzeni biurowej.

      Oferowane artykuły z kategorii przechowywanie dokumentów i stojaki na ulotki z kategorii Przechowywanie i organizacja dokumentów zostały stworzone z uwzględnieniem zasad ergonomii w organizacji stanowiska pracy (wybrane modele). W ofercie szeroka paleta produktów do biura renomowanych firm jak Durable, Stabilo, Maped i inne.