1.Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firm kurierskich DPD oraz Paczkomaty Inpost. Klient podczas realizacji zakupów ma możliwość wyboru sposobu przesłania przesyłki (przesyłka kurierska lub paczkomaty).

   

1.2.Dostawa Towarów (miejsce wydania rzeczy) jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Wysyłka towaru poza teren kraju wymaga kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (tel. 32-720-69-96).

2.Informowanie o przesyłce

  • Zamówienie jest wysyłane na adres podany w formularzu danych osobowych jako adres dostawy. Przy każdym nowym zamówieniu adres ten można modyfikować.
  • O szczegółach doręczenia (godzina i numer nadania) poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.
  • Czas dostawy zamówienia jest podany w opisie produktu i obejmuje czas potrzebny na jej skompletowanie i czas potrzebny kurierowi/Poczcie Polskiej na jej dostarczenie.

3.Koszt dostawy

  • Koszt dostawy jest doliczany do ceny wybranych przez Państwa towarów w koszyku. Suma tych kwot to ostateczna cena do zapłaty za zamówienie. W podsumowaniu koszyka podawany jest domyślnie najniższy koszt dostawy zamówienia (przesyłka Paczkomaty Inpost), a weryfikacja (zatwierdzenie lub zmiana) tego kosztu następuje po wyborze przez Klienta sposobu dostawy.
  • Zamówienia w kwocie powyżej 200 zł brutto i opłacone przedpłatą wysyłane są do Klienta na koszt sklepu Durable.cieszyn.pl (Wysyłka Gratis). Dla przesyłek o wartości poniżej 200 zł brutto i o wadze 0,01 -30 kg koszt wysyłki to 14,00 zł (przesyłka kurierska) lub też 12 zł (Paczkomaty Inpost). Dla przesyłek o wadze 30 - 50 kg koszt wysyłki to 29,00 zł (tylko przesyłka kurierska).
  • Cena przesyłek może się różnić od podanych wyżej w przypadku przesyłek o niestandardowych gabarytach. Cena taka jest podana każdorazowo w opisie produktu.
  • Do cen przesyłki należy doliczyć 4 zł w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem kurier (koszt przesyłki za pobraniem 18 zł).
  • Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku odbioru osobistego koszt dostawy to 0 zł.

NOWOŚĆ dostawa w sobotę kurierem DPD

Usługa polegająca na nadaniu i/lub doręczeniu przesyłki w sobotę w godzinach 8:00 – 17:00. Usługa możliwa do realizacji tylko w przypadku nadania w ostatni, poprzedzający sobotę dzień roboczy. Dotyczy paczek o wadze do 31,5kg. Usługa ta jest realizowana wyłącznie dla lokalizacji z dostępnością serwisu DPD. Koszt usługi to dodatkowo 10 zł netto (12,30 zł brutto) do podstawowego kosztu wysyłki. W celu skorzystania z usługi prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu sprawdzenia dostępności usługi dla danej lokalizacji.

4.Bezpieczeństwo dostaw

  • Wszystkie zamówienia realizowane przez Durable.cieszyn.pl są uważnie i starannie pakowane. Wszystkie przesyłki są owijane w folię bąbelkową i folię stretch lub też osobne pudełka z wypełnieniem.
  • Korzystamy z renomowanych firm kurierskich, dzięki temu transport przesyłek jest bezpieczny i szybki. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia ich w czasie dostawy.
  • Prosimy po odebraniu przesyłki od kuriera o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze, ponieważ takie są warunki ubezpieczenia przesyłki. W przypadku uszkodzeń kurier/pracownik Poczty Polskiej ma obowiązek spisania protokołu szkody.
  • Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia (pozrywane folie, duże wgniecenia, zerwane folie, zmoczona tektura itp.), proszę nie podpisywać odbioru paczki i w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jeden egzemplarz proszę zostawić dla siebie, a drugi dla kuriera. Następnie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Durable.cieszyn.pl i poinformowanie o fakcie spisania protokołu szkody.

5.Zwroty i reklamacje

  • Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość jego zwrotu w terminie 30 dni bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumentów) poza kosztami odesłania towaru. 
  • Jeśli chcesz reklamować zakupiony produkt skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Reklamacje realizujemy w prosty i szybki sposób. Po reklamowany produkt wyślemy kuriera.


© 2012-2017 GRUPA SILESIA ErgoPoint.pl, ComfortPoint.pl, 4kidsPoint.pl. All Rights Reserved.